Fii o binecuvântare!

Vi s-a întâmplat să întâlniți persoane cu o inimă foarte darnică sau care ajută pe cei din jur cu o mare dragoste și din toată inima, cu mare bucurie? Un exemplu, o soră care gătește foarte bine, face prăjituri, cozonaci, plăcinte, etc. și împarte și la alții, sau cineva care e foarte bună la cusut și ajută pe toți acei ce îi cer ajutor la vreo haină care are nevoie de modificare. Sau alt exemplu, un frate care îți vine în ajutor când ai probleme la ceva prize, cu centrala de încălzit sau când e înfundată chiuveta și nu știi ce să faci.

Da, sunt persoane care vin și lucrează cu toată bucuria, din toată inima, unii chiar își lasă lucrurile lor de acasă ca să vină în ajutorul tău; mulți în Numele Domnului Isus o fac, nu îți cer nimica in schimb. Însă…sunt și alții care, când se ivește ceva ce nu le convine sau văd nemulțumirea celorlalți, le pare rău de ceea ce au făcut sau ajutat.

In Coloseni 3:23-24 spune  „Orice faceţi, să faceţi din toată inima, ca pentru Domnul, nu ca pentru oameni, ca unii care ştiţi că veţi primi de la Domnul răsplata moştenirii. Voi slujiţi Domnului Hristos.”
Fiecare dă ce are! Dacă ai pe Hristos în inima ta, lucrează cu bunătate, cu blândețe, cu dragoste, lucrează din toată inima, ca pentru Domnul.

Zilele acestea am citit un pasaj din Cuvânt care m-a impactat foarte mult, și spune așa ” Şi El a murit pentru toţi, pentru ca cei ce trăiesc să nu mai trăiască pentru ei înşişi, ci pentru Cel ce a murit şi a înviat pentru ei.” (2 Corinteni 5:15). Hristos ne-a dat un mare dar, mântuirea! Da, El S-a dat pe Sine însuși pentru noi, si astfel, prin sangele Său să avem iertare de păcate, o viață nouă și o trăire în neprihănire, după voia Sa. Dacă Hristos S-a dat pe Sine pentru noi, și noi la rândul nostru, trebuie să ne sacrificăm și să ajutăm pe cel de lângă noi, să căutăm în dragoste folosul celuilalt.

Dumnezeu a pus talante și daruri în noi prin care putem ajuta pe cei din jur, să le folosim, să  punem în lucrare ceea ce Domnul a pus în noi, să nu îngropăm! Poate știi să cânți frumos, știai că printr-o cântare mulți pot să fie încurajați și mângâiați? Sau poate știi să incurajezi pe cei din jur, să îi ajuți cu o mâncare sau un bănuț, să mijlocești pentru ei sau să mergi și să îi vizitezi, un zâmbet și o îmbrățișare pot ridica multe inimii întristate.

Dumnezeu te-a binecuvântat, fii și tu o binecuvântare pentru alții! Ajută, încurajează, ridică pe cel ce are nevoie, pe aproapele tău, lucrează din toată inima, ca pentru Domnul! El va răsplăti fiecăruia după faptele lui.

 „Atunci, Împăratul va zice celor de la dreapta Lui: ‘Veniţi, binecuvântaţii Tatălui Meu, de moşteniţi Împărăţia, care v-a fost pregătită de la întemeierea lumii. Căci am fost flămând şi Mi-aţi dat de mâncat; Mi-a fost sete şi Mi-aţi dat de băut; am fost străin şi M-aţi primit; am fost gol şi M-aţi îmbrăcat; am fost bolnav şi aţi venit să Mă vedeţi; am fost în temniţă şi aţi venit pe la Mine.’ Atunci, cei neprihăniţi Îi vor răspunde: ‘Doamne, când Te-am văzut noi flămând şi Ţi-am dat să mănânci sau fiindu-Ţi sete şi Ţi-am dat de ai băut? Când Te-am văzut noi străin şi Te-am primit sau gol şi Te-am îmbrăcat? Când Te-am văzut noi bolnav sau în temniţă şi am venit pe la Tine?’  Drept răspuns, Împăratul le va zice: ‘Adevărat vă spun că, ori de câte ori aţi făcut aceste lucruri unuia din aceşti foarte neînsemnaţi fraţi ai Mei, Mie Mi le-aţi făcut.’ Matei 25:34-40

Lasă un comentariu