Să urci tot mai sus!

Acuma câteva zile, am observat ceva minunat. Am mers într-o călătorie la un oraș care avea plajă, și colegii mei au rămas la acea plajă câteva ore. Însă, eu nu aveam așa de mult interes să rămân acolo și am spus să merg să vizitez orașul. La un moment dat, am văzut că cineva coboară pe unele scări, și am spus să urc și eu sa văd ce este pe acolo. Am urcat și am tot urcat, era un drum destul de lung care mergea în sus, și cu cât urcam mai sus,  mai frumos vedeam orașul și mai multe lucruri vedeam de la înălțime, era așa de minunat si frumos. La sfârsit, acel drum a ajuns la un castel de unde am putut observa orașul de la inălțime, ceea ce nu puteam vedea de jos, lucruri foarte frumoase.

M-am gândit atunci la cunoașterea lui Dumnezeu. Dacă rămânem jos, nu vom vedea multe lucruri, vom vedea lucruri de la înălțimea noastră, limitate. Însă, dacă punem interes, efort și acționăm ca să urcăm mai sus, vom vedea tot mai multe lucruri și ne vom minuna de lucrările Sale, vom vedea ceea ce de la înălțimea noastra nu putem, vom vedea altă perspectivă mai frumoasă si mai complectă, mai măreață.

Să urci tot mai sus în cunoașterea lui Dumnezeu, să cauți și să alergi să cunoști mai mult despre El, să ai experiențe minunate în care să vezi mâna Sa la lucru și  El să ți se descopere tot mai mult ție.

Nu te conforma să cunoști superficial, caută să îL cunoști tot mai mult pe El, să cunoști planul Său pentru viața ta, lucrările Sale mărețe!E o acțiune care trebuie să facem noi, să ne mișcăm și să alergăm, să insetăm după El tot mai mult și să îL căutam din toată inima.

Să acționezi, să cauți să te rogi și să stăruiești în rugăciune, să cugeți și să te adâncești tot mai mult în Cuvântul Domnului, să lupți și să nu te lași!

Mă veţi căuta, şi Mă veţi găsi dacă Mă veţi căuta cu toată inima.- Ieremia 29:13

Un gând despre „Să urci tot mai sus!

Lasă un comentariu